Blog

Her deler vi vores viden, holdninger, inspiration og nyheder om både marketing, markedsføring, data og de seneste digitale tendenser og muligheder.

SF vælger Calibrate som nyt mediebureau

Med et kommunal- og regionsrådsvalg senere på året – og et folketingsvalg senest om et par år – har SF sonderet markedet for mediabureauer og valgt Calibrate.

Læs mere

ZOO København vælger nyt mediebureau

Zoologisk Have København har især lagt vægt på en transparent forretningsmodel og en uvildig tilgang til medierådgivning i deres vurderingskriterier, hvor valget nu er faldet på Calibrate.

Læs mere

3 nye og bedre muligheder for annoncører i 2021

Ikke alt nyt i 2020 var dårligt nyt. Året bød på markant udvikling og forandring på media- og bureaumarkedet, som annoncørerne kan drage fordel af i deres 2021 marketingindsats.

Læs mere

En tiltrængt transparent løsning

Hos Calibrate har vi som nogle af de første testet den nye Publisher Platform. Platformen viser gode takter, men den kan ikke stå alene og bør derfor indgå, som et af flere elementer på annoncørernes kampagner.

Læs mere

Rigtig brug af data bør være CMO’ens topprioritet

Verden er fuld af data, men der bliver mindre af den, og det bør derfor være en topprioritet for enhver marketing-ansvarlig at forholde sig til dette, mener Jonas Vahr, COO.

Læs mere

Vil genskabe de oprindelige værdier

Heinrich Thomsen, tidligere CEO for GroupM-bureauet m/SIX, nordisk COO i MEC og COO i Carat, står bag et nyt medie- og marketingbureau ved navn Calibrate. Hvorfor er der brug for et nyt mediebureau i Danmark?

Læs mere