Heinrich Thomsen, stifter og CEO, glæder sig over at Calibrate topper listen blandt mediebureauerne.
”Kundetilfredshed er jo det absolut vigtigste i enhver forretning. Det er dem, vi er til for, og uden kunderne er vi intet. Og så er høj kundetilfredshed et godt udgangspunkt for at videreudvikle og vækste et bureau – fordi det giver os et godt fundament til at forbedre vores kendskab og image i de kommende år,” siger han.
Om hvad, der karakteriserer Calibrate, siger Heinrich Thomsen:
”Vi er – og skal forsat være – det modsatte af de store internationale bureaugiganter, hvor kampagnerne triller ind i ”fabrikken” og bliver behandlet på en ensartet måde, og selvom vi i 2022 har mere end fordoblet størrelsen på vores forretning, er vi lykkedes med bibeholde den tilgang til vores kunder.”
Han mener dog på ingen måde, bureauet er i mål:
”Vi skal gøre mere af det, vi er gode til, men vi skal også øge vores kendskab og positionere os på andre parametre end ”objektivitet & transparens” og ”kundetilfredshed”. Så vi er ikke i mål endnu – heldigvis.”