Vi har skabt det bureau som vi selv ville vælge - med værdier der gør en forskel

Transparens og uafhængighed er udgangspunktet for alt hvad vi gør – hver dag. Vi tror på, at det gør det muligt at være både objektiv og neutral, og sikrer at vi kan gøre vores kunders marketingindsats endnu mere værdifuld.

Derfor er vi meget stolte over, at 1028 marketingansvarlige i 2024 udgaven af MyImage Bureau analysen, igen har vurderet Calibrate som det mest objektive og transparente mediebureau i Danmark (læs mere her: bit.ly/3HEU3UE).

Og ikke nok med det, så scorer Calibrate også højest af alle mediebureauer på kundetilfredshed (læs mere her: bit.ly/47WRqbt.

Siloer er et sted man opbevarer korn og bør ikke afspejle tilgangen til marketing. Vi tror på værdien af at kunne navigere på tværs af marketingplatforme og vigtigheden i at kunne spænde fra offline til online – og fra betalte til egne media.

God rådgivning kommer af erfaring og af at være i øjenhøjde med sine kunder. Vi tror derfor på høj faglighed og at være tæt på alle vores kunder – store som små, og tage udgangspunkt i netop deres forretningsmål.

Læs mere om vores værdigrundlag herunder

Uafhængig

Vores uafhængige fundament sikrer, at vi udelukkende agerer ud fra ønsket om at skabe resultater og værdi for vores kunder.

Vi ejer ikke egne medier og videresælger ikke medieplads – det overlader vi til medierne.

Vi ejer ikke data – det gør vores kunder. Som et datadrevet bureau, indkøber, anvender og rådgiver vi i stedet om data.

Vi er 100% uafhængige og er ikke ejet af andre bureauer eller medier.

Transparent

Vores transparente forretningsmodel resulterer i fuld økonomisk gennemsigtighed og et fair samarbejde.

Vi er ikke økonomisk mellemmand mellem medier og annoncører, men agerer ud fra et neutralt armslængdeprincip.

Vi arbejder som rådgivere og aflønnes pr. time for den tid, som vi har aftalt at bruge.

Det synes vi er mere fair end en kompleks aflønningsmodel med forskellige fees, godtgørelser og profit fra salg af egne medier.

Neutral

Vores rådgivning er 100% neutral og uvildig, hvilket gør vores kunders marketing mere værdifuld.

Vores uafhængighed og transparens
gør det muligt at udøve 100%
neutral rådgivning.

Vi tror på, at dette – udført af erfarne rådgivere – vil øge værdien af annoncørernes marketingindsats.

Vi bruger derudover vores erfaring til at gøre det komplekse simpelt, og fraværet af komplekse processer og bureaukrati reducerer vores tidsforbrug og gør at vi holder fokus på de vigtigste ting, nemlig vores kunders forretning.

Ansvarlig

Ansvarlighed er en forudsætning i vores samarbejde med både kunder og medier

Vi arbejder derfor aktivt for en mere transparent branche og for en mere ansvarlig og rigtig fordeling af medie og marketingbudgetterne.

Vi rådgiver altid medieneutralt, og udfra hvad der er optimalt for kunden ift. målsætninger og effekt.

Men vi agerer også ansvarligt over for den danske mediescene, og tror på, at danske medier er vigtige nu – og om 10 år – og derfor bør tildeles de digitale budgetandele, som de neutralt vurderet fortjener.

Manglende erfaring, silotænkning og økonomiske interesserer bør ikke sende forkerte og for store budgetandele til de globale medie aktørere.