Strategi

Det kræver både faglig erfaring, objektivitet og forretningsforståelse  at sikre den rigtige sammensætning af marketing initiativerne, og dermed opnå den størst mulige afkast af marketinginvesteringen.

Vi tilbyder både marketing, media og digital strategi og rådgivning, og hjælper virksomheder med at svarer på de helt centrale og forretningskritiske  spørgsmål, som alle ogrganisationer, marketingstrategier og kampagnerplaner møder, herunder:

  • Hvordan allokerer man mellem  Brand & Performance marketing
  • Hvordan laver man den optimale allokering mellem Analog  & Digitale platforme
  • Hvilke medier skaber den rigtige opmærksomhed som dit brand har brug for & hvilke platforme  driver din kortsigtede E-commcere salg

Marketing strategi | Mediestrategi | Digital strategi | Analyser & indsigter

Marketingstrategi

En marketingstrategi skal lede til de helt rigtige marketingaktiviteter på det overordnende og strategiske niveau.  

Her løser vi udfordringerne om hvor meget af budgettet skal gå til Brand marketing og hvor meget der skal allokeres til  Performance marketing. 

Vi arbejder også aktivt med hvilke egenskaber som medierne har og hvordan vi sammensætter de rigtige løsninger, så de opfylder de målsætninger som kampagne har. 

Mediestrategi

 Vi rådgiver om mediestrategi. Det kan både være i form af mediegruppevalg, medievalg, budgettering, udarbejdelse af medieplan og alt ind i mellem.

Vi går til opgaven med en forståelse, og med en neutralitet som gør, at I kan være sikre på jeres mediestrategi, er lagt med det bedste udgangspunkt.

Vores arbejdsproces gør at vi altid kommer 360 grader rundt om alt fra Analyse & indsigter, Strategi, Planlægning, Eksekvering og Evaluering.

Digital strategi

Digital strategi kan være mange ting. Alt fra funnel strategi, performance marketing, Betalt vs. Organisk trafik, digitale kunderejser, platforms strategi, eller andre digitale udviklingsprojekter.

Vi kan guide jer igennem, så I kommer ud på den anden side med den helt rigtige løsning, og med en god forståelse for processen undervejs. 

Analyser & indsigter

Analyser er et vigtigt værktøj til at skabe indsigter om forbrugere, medier, kommunikation og effekt. Men analyser og data er ingenting uden indsigter. For os er det indsigterne der udvikler forretningen, og dem der hjælper os til at tage og kvalificerede rigtige beslutninger

Vi har stor erfaring med at arbejde analyser og indsigter på tværs af hele værdikæden og på både lang og kort sigt, sammen med vores udvalgte analysepartnere. Vi arbejder således med Målgruppeanalyser, Brand analyser, Marketingeffekt analyser, ROI / Salgsmodelleringer, forbrugerrejse analyser, Kommunikationsanalyser, Eyetracking analyser, Markedssegmenterings analyser og mange flere.

Kontakt os hvis du vil have endnu mere værdi og effekt ud af din marketingindsats

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål omkring helt specifikke marketingudfordringer eller om vores forskellige services. Men du er også meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker en uforpligtende dialog og sparring om Jeres nuværende marketingindsats, og hvordan effekten af den kan forøges.