Offline annoncering

Hos Calibrate arbejder vi ikke i siloer. Vi ved af erfaring at det er helt afgørende for vores kunder, at kunne integrere både digitale og analoge medier. Derfor har vi også både erfaringen og kompetencerne til at rådgive jer omkring annoncering på tværs af de forskellige offline medier. Vi har også adgang til Indeks Danmark og denne omfattende analyses indsigter om både medier, forbrugere, interesser og medieforbrug.

Broadcast

Vi har mange års erfaring med planlægning, forhandling og indkøb på tværs af alle broadcast medierne – alt fra TV, Radio og Biograf. Disse medier har alle stadig deres relevans og rolle, særligt i upper-funnel og brand-opbygnings aktiviteter

Vi har +20 års erfaring i at arbejde med disse mediergrupper og sikre den rette vægtning og integration med de digitale platforme. Som en del af vores transparente værdisæt, giver vi alle godtgørelser tilbage til vores kunder. Det mener vi er mest fair.

Print

Print er stadig en både relevant og effektiv mediegruppetil at opnå udvalgte kampagne målsætninger eller til at nå udvalgte målgrupper.

Om det er i dagblade, lokale ugeaviser eller magasiner & ugeblade, har vi erfaringen og indsigterne til at kunne planlægge, optimere, forhandle og eksekvere jeres print kampagne.

Outdoor

Outdoor er en mediegrupper har været i rivende udvikling i de seneste år. De traditionelle outdoor medier dominerer stadig, mens der er flere og flere muligheder for store og kreative outdoor løsninger, Derudover er andelen af digitale outdoor medier hastigt voksende .

Vi har stor erfaring medi at arbejde med alle disse outdoor medier og sammensætte de rigtige løsninger, når Outdoor indgår som et relevante element i mediestrategien.