Data & Analytics

Data bliver vigtigere og vigtigere selvom der bliver mindre af den. Derfor skal denne viden skal aktiveres på alle relevante områder. Hvad er det der skal måles, hvordan måler vi det og hvilke tekniske løsninger skal være på plads for at vi kan måle det rigtige og stole på data. 

Samtidig er lovgivningen i rivende udvikling inden for persondata, GDPR og Cookie concentløsninger, hvorfor det er vigtigere med at lovgivningen overholdes.

Hos Calibrate har vi kompetencerne til at sikre at vores kunders websider både måler det rigtige, overholder lovgivningen, er designet til at konvertere bedst muligt – og til at man via dashboard løsninger kan få visualiseret sine data og gøre dem handlingsorienteret

 Analytics | Tracking | Dashboard | Konverteringsoptimering | Data orkestrering

Analytics

Web analytics er en af nøglestene i at forstå hvad og hvorfor der foregår på et hvert website. 

Vi kan både hjælpe med opsætning af jeres konto fra bunden, men kan også hjælpe med at udvide jeres nuværende opsætning med en skræddersyet attribution model, opsætning af mål eller lignende. Web analytics indeholder en masse data, men det kræver de rette kompetencer for at få indsigter ud af det.

Tracking

Den rette tracking er essentiel for at kunne skabe indsigter. 

Vi tilbyder best practice tracking frameworks i Google Tag Manager til alle jeres digitale aktiviteter hvad end det er Facebook, programmatisk indkøb, LinkedIn, Google Analytics m.fl.

    Dashboard

    Data visualisering kan hjælpe jer med at få et bedre overblik over jeres aktiviteter, og kan være et rigtig godt tool til at få indsigter omkring jeres performance. 

    Vi leverer skræddersyede dashboards, som indeholder netop de aktiviteter og metrikker som I har behov for. 

    Konverterings
    optimering

    Det er ikke nok at få dine potentielle kunder ind på din hjemmeside, hvis disse besøgende blot lige vil kigge rundt, før de igen forlader dit sitet. Det ultimative mål for konverteringsoptimering er at maksimere indtægterne. For at kunne nå målsætningen, skal man sætte sig ind i besøgendes tankegang og forstå deres adfærd.

    Når man måler effekten af konvertering, er der tale om mikro- og makrokonvertering. Mikrokonvertering er en proces hvor brugeren tydeligt viser en aktiv interesse for virksomheden eller dens produkter. Makrokonvertering er en proces hvor brugeren foretager en handling, f.eks. køber et produkt.

      Data orkestrering

      A

        Kontakt os hvis du vil have endnu mere værdi og effekt ud af din marketingindsats

        Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål omkring helt specifikke marketingudfordringer eller om vores forskellige services. Men du er også meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker en uforpligtende dialog og sparring om Jeres nuværende marketingindsats, og hvordan effekten af den kan forøges.