Analog Marketing

Offline medier er en fælles betegnelse for de traditionelle medier som tv, radio, print og outdoor medier – altså den annoncering, der ikke foregår på de digitale platforme.

Vi ved af erfaring at det er helt afgørende for mange annoncører at kunne integrere både digitale og analoge.  platforme for at kunne få en samlet integreret marketingrådgivning og medieplan. Derfor har vi investerer i både erfaringen og kompetencerne til at rådgive omkring annoncering på tværs af de forskellige analoge mediegrupper.

Analoge mediegrupper blive ofte undervurderet, men de har med deres brede dækning, høje frekvens og kendskabsopbyggende evner stadig sin plads i mediemixet, i større eller mindre grad afhængig af målgruppen og kampagnemålsætningen. Vi har også adgang til Indeks Danmark og denne omfattende analyses indsigter om både medier, forbrugere, interesser og medieforbrug.

Flow TV | Outdoor | Radio & Podcast | Biograf | Print

Flow TV

 Annoncering på Flow-tv er stadig en af de mest effektive måder at skabe opmærksomhed omkring dit brand eller produkt. Mediet er ideelt til at opbygge kendskab, overvejelse og brand, ved at komme bredt ud i den respektive målgruppe med en høj frekvens.

Vi har mange års erfaring med planlægning, forhandling og indkøb på tværs af Flow-TV medierne på både TV2, Viaplay og Discovery gruppernes medier.

Outdoor

Outdoor er en mediegruppe har været i rivende udvikling i de seneste år. De traditionelle outdoormedier dominerer stadig, mens der er flere og flere muligheder digitale og  store og kreative outdoor løsninger. 

Mulighederne for outdoor annoncering er mange og tæller blandt andre abribus/adshels, annoncering på busser, digitale skærme i bybilledet, storcentre, storskærme og stilladser samt målrettede placeringer i fitnesscentre og uddannelsesinstitutioner.

Vi har stor erfaring med at arbejde med alle disse outdoor medier og sammensætte de rigtige løsninger, når Outdoor indgår som et relevante element i mediestrategien..

Radio & Podcast

Den kommercielle radiolytning har stadig godt fat i langt de fleste målgrupper, og derfor er Radio stadig en relevant platform for de fleste – i særdeleshed på de taktiske kampagneformater. Det er muligt indkøbe radio via de nationale kampagnenetværk eller på udvalgte stationer, samt indkøbe særplaceringer i et bestemt tidsinterval, på en bestemt ugedag eller lave et programsponsorat.

Vi anbefaler altid at kombinere den traditionelle radiokampagne med en andel af digital radio og podcast. Hvor meget afhænger af målgruppen og kampagnemålsætningen.

Biograf

Biografmediet har sine styrker på det brandopbyggende område og kan sagtens være en relevant del af kampagnemixet, afhængig af målgruppen og kampagnens formål og struktur.

Man kan anvende biografmediet måde nationalt og helt lokalt i en enkelt udvalgt biograf. Og der findes derudover en lang række kreative muligheder i biografen i forhold til hvor man kan placere sit spot og mere kreative løsninger som eksempelvis Biospil.

Endelig er findes der også en række digitale muligheder for programmatisk målretning af sit budskab ud fra hvilken målgruppe der sidder i biografsalen og efterfølgende digital opfølgning..

Print

Der findes mange forskellige muligheder for at anvende print i sit markedsføring. Alt fra dagblade, magasiner, ugeblade, lokale ugeaviser eller katalogomdeling, har sine egne styrker og relevans blandt udvalgte målgrupper.
Der findes flere forskellige print formater som man kan overveje til sin medieplan, herunder almindelig annonce i forskellige formater, redaktionelt samarbejder, omslag eller advertorials, der går mere i dybden.

Kontakt os hvis du vil have endnu mere værdi og effekt ud af din marketingindsats

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål omkring helt specifikke marketingudfordringer eller om vores forskellige services. Men du er også meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker en uforpligtende dialog og sparring om Jeres nuværende marketingindsats, og hvordan effekten af den kan forøges.