Vi er meget stolte af, at vi i 2023 blev kåret som det mediebureau i Danmark med den højeste kundetilfredshed i den årlige bureau imageanalyse ”My Image Bureau”. Vi tror på, at vores kunders tilfredshed primært har tre årsager:

  1. At vi som bureau og marketingrådgiver altid udviser maksimal fleksibilitet uden bureaukrati og tilbyder vores kunder et samlende kontaktpunkt. Det handler f.eks. om at undgå rigide 10-dages deadlines for en SOME-post eller for den digitale materialelevering. Og om at gøre samarbejdet så fleksibelt og strømlinet at vi fjerner unødvendige mellemled i stedet for at skabe dem. På den måde kan vi være effektive og sikre hurtig opfølgning og eksekvering.
  1. At vi i dagligdagen fokuserer mere på vores kunders forretning end på vores egen. Det handler ikke om, hvad vi kortsigtet kan sælge af ekstraydelser i næste måned og heller ikke om en masse 3-bogstavs medieforkortelser. Det handler om at opbygge tillidsfulde langsigtede samarbejdsrelationer, hvor det centrale omdrejningspunkt for rådgivning og eksekvering altid er vores kunders forretning.
  1. At vi har fokus på objektiv rådgivning fra seniorkompetencer. Vores forretningsmodel sikrer, at rådgivning og sparring altid er objektiv, ærlig og tager udgangspunkt i at optimere kundernes forretning – ikke vores egen. Og så sætter vi seniorprofiler til at rådgive både små, mellemstore og store annoncører (også efter pitchmødet) – alt sammen noget som vores kunder og deres forretning mærker som afgørende forskelle.

Ovenstående kan lyde banalt og forsimplet, men det er vores erfaring, at det ofte er fraværet af ovenstående samarbejdsrelationer, der fører til manglende tilfredshed i samarbejdet. For os er førstepladsen i kategorien kundetilfredshed i 2023-imageanalysen ”My Image Bureau” den ultimative hæder. Vores tilfredse kunder viser, at vores tilgang er rigtig, og at vores arbejdsfilosofi virker og gør en forskel. Både i det daglige og på længere sigt.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil høre mere om, hvordan et samarbejde med Calibrate kunne se ud, og hvordan du og din virksomhed også kan blive (mere) tilfredse med din virksomheds mediebureau.

Relaterede indlæg

Nyheder
Branding på 2 sekunder

Det er ikke nemt at være CMO. Du skal både bygge virksomhedens brand og sikre vækst, mens du får tudet ørerne fulde med, at du kun har få sekunder til at levere dit budskab....

Nyheder
Transparens & objektivitet

Kan man drive et mediebureau med et værdisæt, der garanterer kunderne en fuldt transparent forretningsmodel, fuld økonomisk gennemsigtighed, fair samarbejdsrelationer og at...

Nyheder
GA4, Piwik Pro, Matomo eller noget helt fjerde?

Ifølge Datatilsynet kan du via pseudonymisering blive ved med at anvende Google Analytics. Pseudonymisering er en metode til at behandle data på, så der ikke kan...