Det er ikke nemt at være CMO. Du skal både bygge virksomhedens brand og sikre vækst, mens du får tudet ørerne fulde med, at du kun har få sekunder til at levere dit budskab. Forbrugerne styrer nemlig selv, hvad de vil indtage, og deres opmærksomhed er både flygtig og i meget høj kurs.

Samtidig bliver performance marketing mindre effektiv, fordi tredjepartsdata er væk. Det gør brandet, den konkrete kommunikation og en revurdering af mediestrategien, til CMO’ens stærkeste værktøjer til at skabe højere ROI.

Så hvordan sikrer du, at dit brand er blandt de 1-3%, der faktisk trænger igennem? Hvordan bygger du et stærkt brand på 2 sekunder? Og hvordan sikrer du at din marketingindsats har den rigtige gennemslagskraft og at branding og performance marketing arbejde hånd i hånd i stedet for at blive set som siloopdelte aktiviteter?

I samarbejde med Markedsføring inviterer Pong og Calibrate til et inspirerende seminar om, hvordan brands kan vokse i et forbrugerstyret mediebillede. Vi sørger for inspiration, lidt provokation og tankevækkende indhold, der sikrer, at du vender hjem med værktøjer og en fornyet lyst til at investere i dit brand og kommunikationen, der skaber det.

Program:
  • Fra kl. 8:30 Registrering og croissanter
  • 09.00 – 09.10 Introduktion
  • 09:15 – 09:35 Har du optimeret livet ud af dit brand? 
    • Thomas Nolsøe, Strategisk Direktør, Pong
  • 09.35 – 09.55 Fra eksponering til opmærksomhed
    • Heinrich Thomsen, CEO, Calibrate
  • 09:55 – 10:15 Det værste du kan være er kedelig
    • Mikkel Elung, Kreativ Direktør, Pong
  • 10.15 – 10.35 Harboe – Har Bo øl? Revitalisering af en klassiker
    • Ninalouise Rasmussen, Marketing & Category Director
  • 10.35 – 10.55 Farvel til performance marketing – Go’dag til digital branding.
    • Jonas Vahr, COO, Calibrate           
  • 11.05 – 11.25 Afrunding og spørgsmål
  • 11.30 Networking og forfriskninge

Calibrate og Pong er kun fire år gamle bureauer, som på hver deres måde har udfordret medie- og reklamebranchen. På kort tid har de i MyImage for bureauer, opnået de mest tilfredse kunder (Calibrate), mest objektive og transparente (Calibrate), mest kreative (Pong), bedst til at levere resultater (Pong) og mest fleksibel og agile (Pong).

Relaterede indlæg

Nyheder
Transparens & objektivitet

Kan man drive et mediebureau med et værdisæt, der garanterer kunderne en fuldt transparent forretningsmodel, fuld økonomisk gennemsigtighed, fair samarbejdsrelationer og at...

Nyheder
Kundetilfredshed

Vi er meget stolte af, at vi i 2023 blev kåret som det mediebureau i Danmark med den højeste kundetilfredshed i den årlige bureau imageanalyse ”My Image Bureau”. Vi tror på,...

Nyheder
GA4, Piwik Pro, Matomo eller noget helt fjerde?

Ifølge Datatilsynet kan du via pseudonymisering blive ved med at anvende Google Analytics. Pseudonymisering er en metode til at behandle data på, så der ikke kan...